Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

fredag 6. august 2010

Storken kom kl. 14.45

Som alle vet kommer babyen med storken. Da den slapp sin last hos oss, ventet vi heldigvis med utstrakte armer!

Vi har fått den mest fantastiske, vidunderlige lille sønn og lillebror. Da telefonen ringte kl. 14.45 og det endelig sto AF i displayet begynte hjertet å hoppe så kraftig at jeg trodde det skulle hoppe ut av brystet mitt! Jeg skalv slik på hånden at notatene mine er nesten ikke leselig, og tårene bare trillet! Gro mailet bilde til meg, men jeg fikk meg ikke til å åpne dette før jeg fikk tak i Morten. Jeg prøvde febrilsk å få tak i han på telefonen, men fikk ikke svar! Det var nesten så jeg bare åpnet bildet selv, men jeg hadde bestemt meg for å ha han med på "fødselen", så da var det bare å begynne å lete (vi jobber på same sykehus). Et kvarter senere møtte jeg han i en dør og fikk bare frem: "vi har fått baby og må finne en pc NÅ!" Så var det rett til nærmeste skjerm og der var vidunderet! Herregud noe så nydelig! Det vakreste lille vesen...

Og med ett forsto jeg hvorfor vi har ventet så lenge; vi har jo ventet på HAN! Det er helt klart at han var ment for oss og at vi var ment for han! Så var det bare å tørke en ny tåreflom å komme seg hjem for å fortelle barna om lillebror. Og den lenge etterlengtede nyheten ble mottatt med glede og stolthet...

5 kommentarer:

  1. JAAAAAA, endelig kom storken!!!

    Gratulere så masse med go'gutten!
    Katti får dåkker reise?

    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Åsså kom dokker hit med nyheten...så gråt vi i kor hær ;) æ e så uendelig glad for han, dokker og oss alle som e så heldig å få ta del i det fantastiske lille vidunderet ;) Æ elske han allerede og kan ikke vente på å bli kjent med han ;) GRATULERE <3

    SvarSlett
  3. HURRRRRAAA, bestemor igjen, hohoho :o))
    Og for en skjønnhet av et guttebarn, han er en skikkelig hjerteknuser med sine store, forundrende mørke øyne!!

    Som vi gleder oss til å leke med denne go`klumpen :)

    Gratulere med lillebror og lille sønnen!
    Klem fra mommo:)

    SvarSlett
  4. Kjære Linda!
    Så fantastisk. Endelig, da ble det en sommertildeling alikevel.
    Gratulerer så mye med gutten :).

    SvarSlett
  5. Takk, takk.
    Vet ennå ingenting om når vi får reise, vi venter i spenning. Hvis vi er heldige får vi reise før jul, hvis vi er litt mindre heldige blir det på nyåret...
    Men han er verd hvert eneste venteminutt...
    ;)
    Har ennå ikke landet siden telefonen på fredag...
    Lill-Karin; denne rusen kan du glede deg til, ingenting kan sammenlignes med dette!
    Hilsen en Linda i lykkerus...

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??