Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

mandag 7. februar 2011

Hjemme 1 uke...

Ja, tenk, da har en uke gått siden hjemkomst. Det har vært en hektisk uke, mye som skal gjøres når man kommer hjem, men det har vært utrolig hyggelig. Vi har fått så masse fine blomster og lillegutt har fått den stiligste kaka ever! En bleiekake! Mamma har laget den, utrolig stilig; bleier i to etasjer og en dinosaur på toppen!


Det har vært litt besøk, og vi har vært et par trilleturer ute i vognen. Den var spennende det; å trille tur når snøen dalte ned! Jonas var stor og undrende i øynene, og smilet hadde han på lur hele tiden. Det var som en skikkelig sommerfugl i vinterland ;) ...ute på oppdagelsesferd....



Ellers har lillegutt blitt syk igjen, ny lungebetennelse... Må vel forvente litt sykdom etter et såpass drastisk klimaskifte, og luftveiene hans er nok en smule tander. Håper bare vi får knekt den denne gangen, heldigvis er vi i Norge, så da føles det ikke så skummelt lengre...

4 kommentarer:

  1. Skjønneste sommerfugl i heeeele verden :o)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Åhh, så utrulig godt å se han Jonas igjen. Du skriv om det smilet på lur, og eg veit akkurat ka slags smil du meine. Ser han førr meg så tydelig. Han e jo bare heilt skjønn, den ungen.

    -Og tåran renn når eg ser far og sønn sammen igjen. SUKK!

    Å, fytte, så heldig vi e som har fått opplevd dettan. Veldig glad førr å ha delt det med akkurat dåkker <3

    Stor klem fra ho Siv

    SvarSlett
  3. Nyydelige Jonas! Fytti katti for et smil og glimt i øynene ;))) Herlige bilder også, som alltid :)

    God bedring til Jonas!

    SvarSlett
  4. Ser jo at æ snart må komme på besøk igjen, e jo blitt helt sjarmert av lille Jonas!
    God bedring til lille gullet :)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??