Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

torsdag 18. august 2011

Albumen blir sakte men sikkert til...

Nå nærmer yrkeslivet seg for meg med stormskritt og jeg prøver å forberede meg :) Forberedelsene går ikke så mye på det jeg skal starte med, men mest på det jeg er i ferd med å avslutte, hehe...  Nå har jeg fått scrappet litt til før permisjonen er over, jeg har sortert klær som Jonas har arvet etter størrelser så man lett kan finne frem OG jeg har fått startet med julegaveplanleggingen!!!!(ettersom jeg regner med at når gubben er hjemme i permisjon før jul er det vel likevel jeg som må ha kontrollen der, hihi...) Gleder meg noe helt vanvittig til jul, som en unge! Føler det er så utrolig lenge siden jul! Og for vår del er det jo det, for vi gikk på en måte glipp av forrige jul i den formen som vi er vant med... Så er veldi klar for julen 2011! Men det blir utrolig rart på julaften å tenke på hvor vi var julaften i fjor!! Tenk, det var da vi fikk den største julegaven EVER :)

Gutten 1 år:


Liten gutt smaker tåfis ;) 

Utforskeren Jonas er scrappet...


Familiebildet fra Ghion fikk noen birr med på siden sin...



Den første "leken" han fikk fra oss var et oreo-papir, bagasjen vår var jo borte...

1 kommentar:

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??