Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

torsdag 17. mars 2011

Drømmehagen og sengetøy

Hehe, dette utrolig irriterende programmet er selvsagt falt i smak for en liten tass. Hans første møte med Drømmehagen var faktisk i Addis Abeba, på besøk hos Oda (datteren til hun som jobbet på ambassaden), og det syntes allerede da at dette var interessant.

Vel, nå har han sin egen Drømmehagen-dvd, og den koser han seg med innimellom:


Så var det min kreativitet, da...
Lillegutt hadde litt knapt med sengetøy, kan man jo si... Ett sett sengetøy blir fort utvasket når man må vaske det og tørke det samme dag for så å kunne legge det på igjen ;) Hadde en del juniorsengesett etter Emma, men de var rosa med ponnyer og stæsj på, ville jo ikke bruke det til en liten gutt...
Så da folk spurte hva han ønsket seg i bursdagsgave syntes jeg det var lurt å si hva han trengte, nemlig sengetøy til juniordyne... Men det viste seg at dette ikke falt i smak rundt omkring, for han fikk ikke et eneste sengesett i bursdagsgave, hehe...
Vel, så var mamma å kjøpe et dynetrekk her en dag, men det viste seg at dette var altfor lite, jeg hadde nemlig trodd at dynen var mindre enn den egentlig var... Selv har jeg ikke kommet meg innom noen butikk for å få handlet dette, og jeg ble lei av å vaske på den ene dyna...
Da var det bare å ta en titt i skapet å se hva jeg hadde liggende av tekstiler, og visst hadde jeg noe som egnet seg som sengetøy... Bomullstekstil med turkise blomster på ;)
...og vips hadde Jonas et nytt sengesett :)

6 kommentarer:

  1. Skjønningen! Nå fikk jeg lyst til å kjøpe saccosekk til ungene. Så jo himmelsk ut å ligge oppi der for en liten tass. Kjempefint sengesett.
    Drømmehagen er en hit for minstejenta her... Lurer på hvor lenge den fasen varer... Hoppsi Deisi her er jeg Hoppsi Deisi det er meg... Hinkelpinkel, ninkinonk og plinkiplonk..... Værsågod bli sprø:-D

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det kan du si... Husker da Mathias var liten var det Teletubbiene som var på topp, akkurat samme opplegget, til å bli sprø av ;)

    SvarSlett
  3. P.S.
    Ser ut som du også har blogg, har du det? Hvordan kan jeg komme inn på den?
    ...eller kan jeg??
    ;)

    SvarSlett
  4. Jeg begynte på en blogg når vi ventet på lillejenten. Den endte brått når vi ble syke i India. Jeg sender deg en invitasjon så kan du ta en titt. Den er ikke så veldig interessant;-)

    SvarSlett
  5. Hadde vært hyggelig...
    Har ikke mottatt noe enda ;)

    SvarSlett
  6. Jeg sendte en invitasjon til deg samme dag som jeg skrev sist. Sendte den til e-postadressen fra etiopiafamilier...

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??