Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

onsdag 1. september 2010

Jonas skal han hete...

Nå koser vi oss med praktiske forberedelser her hjemme.

Barnerommet begynner se riktig så trivelig ut (vurderer å selv flytte inn dit...hehe...). Madrass til sprinkelsengen er kjøpt inn, dynen og puten etter Emma er vasket og klar til bruk. Jeg går innom rommet hver kveld og trykker på bamsen som tante Maria har kjøpt til gullungen, da lyser den opp og lager lyse sirkler i taket :) Jonas har også fått seg en liten garderobe (som stadig vokser...) og i går fikk vi til og med bleier i hus! Tante Camilla og onkel Daniel hadde kjøpt feil type bleier (og det var ikke lite heller, hele 5 pakker!), noe som kom oss til gode ;)

I tillegg kom "mommo" innom i går med nye strikkede og tovede tøfler som hun hadde laget til lillegutt! Kjempefine! Og så blir de riktig varm og god å ha på!

7 kommentarer:

  1. Så koselig å høre om alle forberedelsene!
    Og veldig fint navn!
    Klem, AnnM

    SvarSlett
  2. Åååå så fint at det stadig kommer nytt inn til lille søte Jonas :o)
    Holder på med etpar tøfler til som jeg skal tove sammen, de går litt høyere opp på leggen. hoho, tok helt av med den strikkinga!
    Klem fra Jonas si mommo:)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint navn :))) -Line-

    SvarSlett
  4. Ja Jonas e helt nydelig, han passe sånn til det:)
    Hehe det blei plutselig så god plass på boden etter at æ fikk avlevert bleien...;)

    SvarSlett
  5. Koselig med de forberedelsan, håpe d ikkje e så lenge tel dåkker får reise ned å hente han!
    Fint navn dåkker har valgt! :-)

    SvarSlett
  6. Så flott navn:))så heldig Jonas er som få en så flott familie!!

    SvarSlett
  7. Du syns vel navnet er fint, ja, tenkte meg det ;)

    Det er vi som er heldig å få en så flott gutt og lillebror :)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??