Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

mandag 6. september 2010

Snille, flinke storebror har sydd tøfler til Jonas!


I helgen har jeg og mannen vært på Døgnvill her i Tromsø, mens barna har vært hos besteforeldre på besøk. Emma fikk være med farmor og farfar og to søskenbarn på hyttetur. Mathias var fornøyd etter fredagens Døgnvill hvor han fikk se Madcon, og dro da på besøk til mommo for
resten av helgen. Alle har hatt en kjempefin helg, tiden flyr i godt selskap (og det er jo bra for da får vi snart hente lille Jonas hjem!).

Mathias har vært kreativ i helgen, han har nemlig sydd  tøfler til lillebror! Med litt hjelp av mommo har han sydd kjempefine blå tøfler med politibiler på! De mangler ennå en knapp for å kunne lukkes fremme, men det hefter jo ikke å få sydd i en knapp eller to når men er så flink!

3 kommentarer:

  1. Kjempe bra Mathias :))))) -Line-

    SvarSlett
  2. Jonas er heldig, som får en så flott, dyktig og god storebror :o)
    Mathias tenker på alle, er dyktig på skolen og har allerede godt utviklet sans for kunst og håndtverk! Han kan lære lillebroren sin mye nyttig.
    Klem fra mommo :)

    SvarSlett
  3. Så flink storebror- æ e imponert!!
    :-)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??