Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

tirsdag 28. september 2010

Rettsferien endelig over i Etiopia!

Et lyspunkt på en dag med sykdom... Var en tung arbeidsdag i dag (blir jo gjerne det når man ikke er bra, men noen må jo gjøre jobben også...), det var godt å komme hjem å lande på sofa! Kan faktisk ikke huske sist jeg lå på sofa, men i dag tok jeg det virkelig igjen... Skulle egentlig jobbe i kveld også, men måtte innse at det gikk nok ikke. I tillegg hadde jeg en syk og sutrete Emma hjemme med feber når jeg omsider kom meg hjem. Det ble en sløv ettermiddag og kveld på oss, ja. Men vi har hatt en ting å glede oss over selv om energien har vært begrenset; fikk i dag vite at rettsferien nå er over i Etiopia! Det betyr at vi for alvor kan begynne å vente på første rettsdato! Nå skal det sies at infoen som kom ut opplyser om at det har hopet seg litt opp med saker nå i rettsferien, så det kan nok bli en stund til vi får rettsdato...men hvem vet, noen saker må jo ligge øverst i bunken også ;)

1 kommentar:

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??