Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

onsdag 4. mai 2011

Mathias snart 12 år

Til helga er det feiring av 12 års dag i huset. Mathias blir hele 12 år! Det er utrolig rart, det er jo ikke lenge siden han var på Jonas sin størrelse!

Vel, i alle falll er vi verdens heldigste foreldre som har den beste 12åringen man kan ønske seg! Han er en super gutt, så flink med alt han gjør, fornuftig og omsorgsfull. Nå skal det snart bakes kaker for bursdagsfest på lørdag :)

Han har forresten satt nye griller i hodet hos familien Jørgensen/Norrie; han vil vi skal kjøpe campingvogn igjen! Vi solgte vogna for et par år siden pga. at den ble lite brukt ettersom vi begge hadde lite familievennlige turnuser og vi hadde mye som skulle gjøres på huset. Vel, nå er tingenes tilstand litt annerledes, så vi er i forhandlinger om en vogn nå :)

På hytta i påsken lærte han seg ordentlig "mainnfolkarbeid". Læringskurven var bratt da han tok øksa i hendene sine for å hugge ved. Men med god instruksjon fra pappa og farfar så ble han jo en kløpper på å hugge ved :)


Ellers scrapper jeg noe innimellom til Jonas sitt album...



1 kommentar:

  1. Skjønne barna :O)
    Flinke, dyktige, herlige Mathias - mommo sin!!!

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??