Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

tirsdag 3. mai 2011

Fremdeles ingen fødselsattest...

Enda ikke hørt noe fra folkeregisteret, spørs om Jonas får pass i tide før ferien...eller bankkonto for den saks skyld... Det går ikke akkurat fort i svingene dette her...

Men det gjør det på sykkelen for tiden :) I høst kjøpte jeg meg sykkel med henger så jeg kunne putte Jonas i når vi skulle sykle på tur til våren, og nå er det vår og sykkelen og hengeren er ute av garasjen! Han storkoser seg i hengeren. Det er vist så super å sitte i at han like godt sovner av der til slutt, hvis turen blir lang og gutten blir trett, hehe. Men angrer ikke på det kjøpet, det er nå helt sikkert, den er perfekt å ha på sykkelen for å putte lillegutt i, man får til og med plass til handlevarer baki der :)
I går ble det en litt strabasiøs tur. Vi var på tur ut da vi fikk melding fra farmor om at hun hadde fri og det var sol og sjokoladekake på verandaen hennes, hint, hint... Vel, det er klart det fristet, så vi suste over brua og sørover... Men skal si det kjentes godt i korsrygg og bekken etterpå, her var vist en kropp som ikke var helt syklet inn for sesongen, tjihi....

I dag ble en litt roligere dag for kroppen min. Nå har jeg syklet tre dager på rad, tenker det er fornuftig med en dag pause. Så jeg fikk gjort litt fornuftig opprydding, flaskepanting, levert inn noen filmer som var leid og vasket klær... Ellers fikk jeg endelig bestilt meg en lenge etterlengtet frisørtime. Gubben har fri på fredag, så da var det et smutthull til å snike seg bort en tur ;)

Jonas har i løpet av påsken fått smaken på godsaker og ikke minst popcorn! Nam...
Hele familien er blitt mer glad i popcorn etter at vi var i Etiopia, der popcorn var snacs til kaffeseremonien.

1 kommentar:

  1. Søøøte sjarmige Jonas :O)
    Popcorn er digg, men pass opp for mye salt til små kropper!
    Gleder meg til å henge med på sykkeltur snart:)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??