Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

fredag 27. mai 2011

Tiden flyr og MYE skjer...

Har jo knapt vært på nettet den siste uka, mye som skjer...

Midt i permisjonen min dukket jo en spennende jobbmulighet opp, med arbeidstider som vil passe perfekt til familiesituasjonen... Altfor interessant til å bare la det passere, så det endte jo med at nå har jeg fått meg ny jobb ;) Skal inn i et verv som HTV i NSF i Tromsø kommune, og det er masse nytt å lære! Men det blir utrolig spennende... Jeg skal begynne allerede midt i aug., og Morten må få litt av min permisjon... Men det skal vel gå bra. Skal bare jobbe 4 dager i uka, og ikke turnus, så gevinsten for familien er nok bra :) Ellers er det med litt skrekkblandet fryd jeg driver å ringer rundt til ulike instanser for å lete meg fram i alt det nye, men jeg gleder meg til å ta ordentlig fatt på jobben i aug. :)

Vi har startet campinglivet igjen, har vært et par ganger nå på Olderelv camping i Skibotn hvor vi har kjøpt vogn og spikertelt :) Barna storkoser seg og Jonas synes det er supert ute, men er ikke helt fortrolig med sengen sin der ennå... Køyeseng er jo ikke helt det samme som sprinkelseng....men det går seg til...

Hjemme planlegges snart ny runde med bursdagsfeiring, denne gang er det prinsessa på 8 som gleder seg til bursdagen sin... Hun skal feire med klassevenninnene på en bondegård utenfor byen her, der det blir grilling, kake, brus, ridning og ellers besøke dyrene på gården... Så tar vi familiefeiring hjemme :) Vel, hele tiden noe som skjer, lurer på hvordan jeg skal få tid til å begynne å jobbe igjen?!? ...hehe...

2 kommentarer:

  1. Veldig bra at det er litt livlig omkring en :O)
    Gleder meg til bursdag!
    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Hei Linda - grattis med ny jobb. Det blir spennende med nye utfordringer. Trude fortalte om jobben, fint at du fikk den :) Blir vel godt med kun dagjobb.

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??