Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

onsdag 25. januar 2012

Hentet frem noen kreative sider...

Har lenge hatt lyst på et slags etiu for å putte strikkepinnene mine i, for å ha litt orden og system i de. Etter et besøk i romjula hos ei venninne fikk jeg se en av de smarteste julegavene hun hadde fått hos ei venninne. Nemlig en slags strikkepinneoppbevaring! Utrolig fint og smart. Dermed var ideen plantet og jeg skjønte at jeg antakelig bare må sy meg en slik en.

Klødde meg nå litt i hodet og tenkte litt hvordan jeg skulle gjøre det ;) Tok ingen mål, hadde ikke mønster, men laget den sånn passe lang, med lommer for pinnene (tilpasset de ulike pinnestørrelsene fra 2 til 8), samt noen større lommer for oppbevaring av rundpinner)...


Synes slett ikke den ble så værst til å være et første forsøk :) Så nå har jeg system på strikkepinnene mine!

1 kommentar:

  1. Kjempefin!Den e ganske lur den der,har bare ikke fått tatt min i bruk sia strikkepinner e bytta ut med arbeidshansker..

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??