Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

onsdag 15. desember 2010

Eksamensdag

Ganske uvirkelig i grunn...
Gårdagen brukte jeg til jobb, middagslaging, sove en time på sofa, vaske klær og brette klær og se på tv! Det var både turnuslegene og Grey`s anatomy. Alt annet enn eksamenslesing. Det er rett og slett ikke noe motivasjon å hente på det området for tiden... (sier seg selv at konsentrasjonen og motivasjonen til lesing er fraværende når jeg faktisk heller bretter klær!!!)

Startet dagen i dag på jobb, så gikk jeg etterhvert bortover til universitetet for å få overstått denne muntlig eksamen... Og tenk; det gikk jo supert! Helt uvirkelig. Jeg hadde egentlig forberedt meg på å ta den til våren (vi hadde jo først reisebeskjed 26. november og da hadde jeg  ikke fått tatt den) og hadde søkt utsettelse. Men når saken vår ble utsatt og reisen også kunne jeg jo gjøre et forsøk... Må innrømme jeg er utrolig glad for det nå, deilig å være ferdig. Hadde vært litt kjedelig å hatt det over meg utover våren når jeg skal være hjemme å kose meg med Jonas. Nå kan jeg ha fult fokus på han, og vi skal storkose oss ;) 
Og hvis jeg får en ide om å melde meg opp til noe nytt fag så minn meg bare på at det skal jeg ikke! Har spurt meg selv noen ganger hvorfor jeg egentlig syntes dette var en lur ide, som om jeg ikke har nok å sysle med i utgangspunktet?!? Men, men, er vel litt redd for å "stagnere", må liksom føle at jeg fremdeles er i utvikling og har masse å lære... Vel, nå har jeg i alle fall lært litt mer enn jeg kunne fra før på livets kronglete vei. Utrolig spennende å stadig oppdage nye og fremmede landskap!
Nå er det en helt annen læring jeg forbereder meg på; det jeg skal oppleve på vår store reise... Og det er bare 5 dager til nå!

3 kommentarer:

  1. Hey hey, Gratulerer!!

    Deilig å ha unnagjort eksamen, til og med uten lesing og null motivasjon ;)

    Så godt å bare kunne kose dere hjemme utover våren!

    Wiiiiii, så glade på dåkkers vegne!

    Lill-Karin

    SvarSlett
  2. Gratulere Linda, du er superflink :o)
    Ser du har bilde av "livets kronglete vei" men den suser jo rett inn i skyene - det er vel der du blir å tilbringe de neste månedene - på rosa skyer!! Ja det har du fortjent nå iallefall.
    Klem fra mor di:)

    SvarSlett
  3. Tenk det, ja, første gang jeg kan si jeg har kruset gjennom en eksamen uten for mye bekymringer og stress, ganske deilig i grunn ;)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??