Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

onsdag 8. desember 2010

Papirarbeid

Jøss, jeg er helt svett av alle beskjeder og skjema og vedlegg som må ordnes for å legges ved en søknad om foreldrepenger til nav! Utrolig mye styr når man står midt mellom to arbeidsgivere og ingen derfor vil betale lønn for siden å få det refundert fra nav. Da må det dokumenteres både det ene og det andre, og ingen av de ansvarlige på personalkontorene er tilstede på kontorene sine. I tillegg sier nav at de har 3 mnd. behandlingstid på søknad om foreldrepenger, så i verste fall kunne jeg bli uten lønn i 3 mnd.! Shit, så jo for meg at jeg sitter i Afrika uten en krone, huff ja, jeg setter det nå litt på spissen...det må da vel ordne seg på et vis. Men når nav sa at det var slik at man burde sende inn søknad så fort man hadde en termindato, hehe, jaja sier jeg nå bare... Hva når man ikke har hatt det, da??? Det er utrolig stressende med alt dette når man faktisk ikke har hatt mulighet for å levere en søknad tidligere fordi man ikke har hatt en termindato å forholde seg til og fordi personalansvarlige ikke får ferdig papirene.

Jeg håper alt er i boks på fredag. De på personal var nå på kurs til fredag, så planen min nå er å få alt da og levere inn papirene til nav også denne dagen. Men planen min har jeg jo endret mange ganger den siste uken, så vi får se... Vil jo helst vite at alt er i boks før vi reiser, så de ikke finner at noe mangler når vi er reist og vi ikke kan gjøre noe med det før om enda en måned. 

Vel, som dere skjønner blir det ikke mye eksamensfokus denne tiden, kan ikke forstå at jeg faktisk skal ta en eksamen neste uke. Blir jo en spennende opplevelse...

Vel, nok av mine frustrasjoner for denne gang, satser på at alt er fiks og i boks på fredag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??