Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

tirsdag 14. desember 2010

I dag er lillegutt 10 mnd.!

I dag er Jonas 10 mnd.! Tenk, og snart er han hos oss, eller rettere sagt vi hos han... Begynner å gå opp for meg at det virkelig nærmer seg nå, vi er bare en uke unna å ha han i armene våre nå!

I går gikk dagen til jobb, lekser med barna, middag og juleavslutning på skolen... Da vi omsider kom hjem og barna var i senge lurte jeg på om jeg kansje skulle lese litt til eksamen... Meeeen, det var noe annet som fristet mer; nemlig å starte pakkingen...

Så det gjorde jeg. Hadde skrevet en liste for en stund siden, så det var egentlig ganske greit, bare følge listen og stable og krysse ut etterhvert. Men jøss så mye man skal ha med seg! Har fylt 3 kofferter nå, begynt på den 4. Og det bare på Emma sine klær, Jonas sine klær og en del felles- og dagligvaregreier som shampoo, såpe, morsmelkerstatning, spill og bleier!! (tar MYE plass, aner ikke hvor mye bleier som bør beregnes og så tenkte vi gi noen pakker til barnehjemmet også...). Vel da er det 3 til i familien som skal ha med seg klær på denne turen, hvordan skal vi få med oss alt? Dette blir interessant. Men får jo fort frigjort plass når vi kommer dit, for det blir ikke med noen bleier hjem igjen, det er helt sikkert ;) 

2 kommentarer:

  1. Herregud, skjønner at du ikke er vant til å reise!! Du ska jo til AFRIKA - behøver jo ikke hele kleskapet med deg nedover!! Så mye som vi reiser rundt i verden, har vi oppdaget at det er minimalt av klær man tar med, kan skylle opp om kvelden - tørker over natta - dessuten kan man kjøpe der OM det er enellerannen ting man har behov for.
    Jeg har kofferten din her, om du må pakke nr 5 ! :o)

    SvarSlett
  2. Glemte rent å gratulere med 10 mnd-dagen!
    Er han virkelig 10 måneder idag, fantastisk :o)
    Og så liten som han er i størrelse!
    Klem:)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??