Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

mandag 20. desember 2010

Første etappe

Da var vi kommet til Oslo, og ennå råder det noe usikkerhet rundt om vi får avgang mot Frankfurt i morgen 06.15. Vi har tatt inn på Thon hotel på Gardermoen og allerede har gubben kjeftet for at jeg har pakket for mye... Han lurer fælt på hva jeg har puttet i 6 kolli bagasje, i tillegg til at alle har hver sin håndbagasje. Ikke har jeg tort å nevne at jeg har med 16 garnnøster, men har nå tatt frem det ene nøstet etter det andre allerede og kommet godt i gang med lappeteppet jeg strikker for så å tove det. Blir et fint vognteppe, fargene er nydelige sammen ;)

På turen kom spørsmålet; "Hvor mange par sko har du, to???" "Jaaa", svarte jeg nølende. "Tre"??? Jaa, svarte jeg. "FIRE"??? "Ja", sa jeg spakt og sjønte at nå ble jeg upopulær, og skyndte meg å legge til at det bare var sånne flate tøysommersko som ikke veide noe og prøvde forsikre han om at de ikke tok NOEN plass i kofferten... Vel, tvilsomt at han ble overbevist...

Nå tar vi kveld for snart å stå opp igjen å komme oss til Gardermoen, taxien henter oss kl. 04.00 i natt. Så da krysser vi fingre og tær og håper at flytrafikken går som normalt i morgen tidlig og at flyet letter som planlagt kl. 06.15. I morgen på denne tiden kan vi lande i samme by som Jonas befinner seg i, tenk, bare noen timer unna han nå...

2 kommentarer:

  1. hahahaha, du kan gi bort nån av de "lette-veie-ingenting-tøyskoen" dine i Afrika til de som bare går i FØTTER :o) Da behøver du ikke slite dem hjemover igjen!!
    Blir stilig vognteppe det der ja. Gleder oss til dere er framme(forhåpentligvis imårn) og til dere er hjemme igjen med lillebror:)
    Klem fra mammasvigersmommo:)

    SvarSlett
  2. Så flott at du holder oss oppdatert! Skoan kan du bare putte i veska di, der hva det jo plass tel ganske mye hvis æ ikkje huske feil :) Hils Morten fra Stig Rune, han har stor medfølelse med han når det gjeld alle koffertan og skoan du har pakka ned.... Har tenkt masse på dåkker i dag, og e så glad på dåkkers vegne at Den Store Reisen har starta! Fine farga på vognteppet :)
    Masse klemma fra mæ

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??