Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

onsdag 1. desember 2010

Den beste luken i adventskalenderen var dagen i dag!!!

For en dag!
Dagen startet selvsagt med at nissen har vært innom i løpet av natten av hengt opp noen adventspakker på barnas kalender. Lykken var fullkommen og det var stormende jubel i morgest av en Emma som ropte; "Bror, nissen har vært her, nissen har vært her, nissen har vært her...!"

Litt senere tikket det inn noen bilder på mailen min. De var fra Gro og AF, men kunne like gjerne vært fra nissen ;) Nydelige bilder av en liten Jonas som var blitt tydelig større på disse månedene siden tildelingen. Men likevel ikke så stor, fikk nemlig også mål: veide bare 7 kg. og var 69 cm. ;)

Ikke nok med det. Jeg dro til frisøren og mens jeg satt der oppdaget jeg at det var et tapt anrop på telefonen...fra AF! Shit, dårlig tegn... Sist saken vår ble utsatt ringte hun fredagen før (rettsaken skulle være mandag etter helgen) og sa at saken ble utsatt på nytt. Huff, jaja, var bare å sjekke telefonsvareren. Jeg stålsatte meg der jeg satt hos frisøren, viste at nederladeg ville være grusomt tungt å høre, men klarte bare ikke vente til jeg kom hjem (jeg var jo akkurat kommet)...

Stemmen i svareren sa; ...gode nyheter, saken deres passerte i retten i dag!...

Wow! Ble helt overveldet, og med tårer i øynene og skjelven stemme ringte jeg mannen min. Tenk, da er det nesten bare å starte pakkingen! Først noen skjema som må inn til arbeidsgivere og til NAV...så er vi klar... Og ja visst, jeg har jo en eksamen jeg må få tatt først også! Hehe, må bare si at det er et under om jeg står på denne eksamen. Har aldri strøket før, men en gang skal vel bli den første... Eier ikke verken konsentrasjon eller interesse for dette akkurat nå, nemli...

Men bryr meg ikke om det heller, det er nemlig andre ting som får være i fokus nå. Eksamen kan jeg ta på nytt til våren om jeg må ;)

Men så skjedde noe veldi rart. Helt merkelig. Jeg ble plutselig kjempedårlig, vondt i magen og skikkelig kvalm. Måtte faktisk på do å kaste opp med hårfargen i håret! Ga bare frisøren beskjed om å vaske ut fargen og føne det, orket ikke noen fiksing og styling, var skikkelig dårlig, svettet og ville hjem. Vet det har gått mye omgangssyke her, trodde jo det måtte være det. Men så fort jeg kom meg hjem gikk det over! Nå er jeg i helt fin form! Tror rett og slett det må ha vært en reaksjon på mye stress og usikkerhet som har bygget seg opp over tid, som endelig slapp taket når denne beskjeden kom... En merkelig opplevelse...

Da avslutter jeg med å ønske alle en like strålende dag som jeg har hatt :)

2 kommentarer:

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??