Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

søndag 10. april 2011

Helgesysler

I helgen har vi tatt i et tak her hjemme...

Vi er så heldige å få besøk et par dager i påsken av Siv og Geir-Åge med barn! Blir kjempekoselig å treffe de igjen, har jo ikke sett de siden Addis... Det siste jeg så av Siv og Martha var et tåkete og uklart syn gjennom tårevåte øyne i Frankfurt da vi måtte skilles i all hast og jeg og Jonas regelrett måtte springe det vi kunne for å rekke flyet til Oslo... Blir så spennende å se Matha igjen! Hun har fått en spesiell plass i hjertet mitt etter ukene i Addis, og hun var også godt knyttet til Jonas. Er veldi spent på om Jonas kommer til å huske henne igjen, men jeg tror faktisk at han gjør det. Når vi ser på bilder av Martha blir han veldi interessert og smiler altid! Gleder meg så til vi møtes igjen...
Meeen...for å få plass til å huse denne familien må vi rydde litt på "rot-rommet" vårt, og det prosjektet har vi begynt på i helga ;) Og vet du, Siv? Etter at jeg fant gulvet så tror jeg faktisk at vi får plass til tre stk. der inne, tjihi ;)

Så litt mer skrytebilder fra albumet til Jonas...
Når vi hadde fått tildelingen lagde vi fest hjemme for familien og barna pyntet huset med tegninger de tegnet, Mathias lagde lenke og Emma plukket blomster og ordnet ballonger. Vi bakte kake og kokte kaffe ;) Besteforeldre, tanter og onkler kom for å feire sammen med oss, og dette er også scrappet i albumen til Jonas...


1 kommentar:

  1. Nydelig, og du er så flink til å lage album til barna :o)
    Men jeg savner bildet av mommoen hans (meg) som lite barn på Jonas alder, for der kan man faktisk se en formidabel FAMILIELIKHET, da vi var på samme alder! jeg var bare noe blekere i skinnet, ellers nesten lik på en prikk.
    Klems:)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??