Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

mandag 4. april 2011

Påskeforberedelser

Holdt på å skryte på meg at jeg "reste" en kjapp runde i lysløypa her en dag og røsket med meg noen greiner for å lage påskeris, hehe, men sannheten er vel mer at jeg kjempet meg gjennom en sløyfe av lysløypa med usmurte ski som klumpet seg under og sloss med et tre underveis om noen av dens greiner...

Vel, påskerisen kom omsider i hus og jeg fikk pyntet det med fjær og det ble så fint :) Problemet er bare at jeg altid er for sent ute med å plukke den risen til å få gåseungene til å sprette ut til påske, så i år skulle jeg være ute i god tid! Men i år er jo påsken så sent og risen allerede i hus, og det ser ut som gåseungene er nokså overmodne allerede... Så det er vel en viss fare for at de faller av før påsken??
Vel, vi får se, det står så lenge det står...


Måtte en tur på butikken å handle litt i dag, noen nødvendigheter må man jo ha i hus. Vel, dette resulterte i at Jonas fant den fineste leken noensinne i handlevognen vår, ville ikke gi den i fra seg til kassadamen for å betale en gang. Han satt med den oppvask-kosten i bilen på turen hjem og ikke snakk om at han skulle slippe den når vi kom hjem heller. Var jammen ikke lett å få av han uteklærne med den oppvask-kosten i hånden! Endelig omsider fikk vi av klærne, men ikke om den kosten skulle deles med noen...


2 kommentarer:

  1. Skulle ønske det va oppvask kosta mine unga også ville ha når vi e på butikken...

    SvarSlett
  2. Hahaha, det kan du gjerne si. Æ tenke at æ håpe den interessen førr oppvask-kosta vil vare...tjihi...

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??