Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

søndag 24. april 2011

Hyttepåske

Vi har hatt en kjempekoselig hyttepåske med svigers på deres hytte i Lyngen. Barna storkoset seg og alle fikk en pause fra dagligdagse rutiner og gjøremål. På hytta er det ikke så nøye med hverken klær eller hår eller sminke (for utenom Mathias sin hårsveis, da, som alltid er viktig for tiden!...han har Renati`en med overalt...) Man blir liksom litt tatt av det enkle og lettvindte, og fokus blir bare å ha kvalitetstid... Min hårsveis ble bare verre og verre...hehe... Etterhvert begynte mannen min å spørre meg og jeg hadde vært lenge på "Farmen"... Vel, da vi satte oss i bilen på tur hjemover og jeg sa det ble godt å komme hjem til en dusj, sa bare gubben noe sånt som; "hmmm, du kunne trenge en happy day men Jan-Thomas!"



Vel, nå er vi hjemme, lammelåret er i ovnen og vi venter besøk av Siv, Geir-Åge, Vanessa, Theo og Martha! Har funnet frem alt vi har av madrasser, dyner og puter nå og vi er klar for å huse familien Høiland ;) Det blir kjempekoselig og vi gleder oss så til treffe de igjen. Vi har delt minner for livet og en opplevelse som ingen andre kan sette seg inn i, det største i verden... Nå blir det nok litt mimretid og vi har nok en del å ta igjen fra den siste tiden...
Det spesielt spennende at Jonas og Martha skal få treffes igjen... Husker han henne igjen, tro?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??