Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

mandag 17. januar 2011

Familien reiser hjem


å
Siste dagen for Morten, Mathias og Emma, og dagen utnyttes maksimalt :o) 
Også farmor og farfar reiser i kveld.

Så i dag ble det badedag på Hilton.

Nå er det bare å pakke det siste og sende de avsted snart...snufs...
Selv kan jeg ikke fatte at jeg skal bli igjen her med Jonas! Men det går vel opp for meg om noen timer vil jeg tro... Får bare krysse fingrene for at Wolde får våre rettspapirer før torsdag så jeg kan rekke flyet den 26.!

Ellers gjør lillegutt store fremskritt: nå kan han vise hvor stor han er og si "takk" (dakk)!

:o)

3 kommentarer:

  1. Alene, være forsiktig, og Kos deg siste tiden i Afrika. Glede meg sååå til dere kommer. Lilli synes det er stas når jeg leser om Jonas, og hans fremskritt. Da må hun fnise litt. Stoooor klem fra Bitten

    SvarSlett
  2. Kjære Linda, morten, mathias, emma og lillegutt jonas.

    Dere er straks i mål! Velkommen hjem!

    Linda; fint at du har selskap, det er trygt for oss her hjemme å vite det.
    Skjønner din bekymring for tilknytningen, men det greier dere fint
    Nå gleder vi oss til å treffe dere alle her hjemme i lykliga gatan.
    Klem fra Liss

    SvarSlett
  3. Kjære Linda.Hver gang æ har vært inne på bloggen din siden dere kom ned dit., så har æ sotte her med tåre våte øyner.Bjørn lure på om noe e galt ,og om det har skjedd noe forferdelig.Men æ leve mæ så inn i det du skriv og fortell at det e til å ta å føle på.Æ blir så rørt.Gleder mæ masse til dokker kommer hjem.KJEMPE GLA I DOKKER ALLE;SNUFS!!! Stor klæm fra Therese M.M

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??