Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

onsdag 26. januar 2011

I'm back!

Har nå fått i meg mat og sovet, kjennes straks bedre.

Må understreke at gårdagens blogg er MIN opplevelse av et sykehusopphold, er helt sikkert ikke slik for alle! Dessuten skal det også sies at jeg er veldig vant med norsk sykehus-standard, og har heller ikke noe annet sammenlikningsgrunnlag, så ta det med i betraktningen. Men vi er utrolig heldige som bor i et velferdsland som Norge, de som klager på skatten vet ikke hva de gjør! Det er luksus å ha et skattesystem som sørger for at ALLE får lik hjelp ved sykdom.

Ellers venter vi i dag spent p om Wode får passet til lillegutt kl. 16... Håper virkelig det, da blir det hjemreise som planlagt denne gangen. Som sagt kommer jeg ikke selv inn på bloggen min herifra, men har fått melding om at det er noen gjestfrie sjeler i Oslo som vil forbarme seg over oss når vi må ha et døgn der. Utrolig snilt, jeg setter stor pris på det, det er veldig, veldig omtenksomt!! Men først skal vi se om vi klarer få flybillett til Morten fra Tromso, så kommer han og møter meg i Oslo og vi kan ta inn på et hotell på Gardermoen. Da får jeg avlastning og hjelp, og vi kan ta det med ro og hvile, kjenner at det er det jeg trenger nå. Men vi vil gjerne komme på besøk ved en annen passende anledning :)

Ha ellers en fin dag hjemme :)

Ser dere snart, stor klem til Mathias og Emma fra mamma og lillebror...

3 kommentarer:

  1. Så godt å fått vite nettopp at passet til Jonas ble klart idag :o)
    Visumsøknad imorgen, men det går vel greit på noen timer, så da blir det hjemreise om to dager likevel!!
    Endelig, Linda - det var på tide!!
    Nu trenger du å komme hjem og få sjekket både deg selv og gutten av ordentlige leger!
    Gleder meg masse til dere er hjemme ;o)
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Livet smiler igjen, dere er mye bedre, passet er i boks, og papirene på ambassaden er stort sett ferdig utfylte allerede ;-) Blir fantasktisk å møte dere i Oslo, billetten er fiksa, gjenstår bare å finne et hotellrom, det burde ikke by på noen problemer. Sees på lørdag ;-)
    Morten

    SvarSlett
  3. Så deilig dere får det på hotell med Mortenpappaen, du er heldig Linda som har så god en mann :o)
    Og barna er heldig som har så god en pappa!!
    Klem fra mordi, som bynne å få ro i nervan, hoho:)

    SvarSlett

Ultralyd

Ultralyd

Romantikk i solnedgang

Romantikk i solnedgang
Bildet tok jeg på Jurmala beach i Latvia

Solnedgang

Solnedgang
Bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

Stillhet på Senja

Stillhet på Senja

Piken ved stranden

Piken ved stranden
Min lille Emma på ferie

Bølgenes brus

Bølgenes brus
Mathias på ferie

Trolsk stemning

Trolsk stemning
Bildet er tatt fra en midnattstur på fjellet, hvor tåken la seg tett under oss

Love is in the air...

Love is in the air...
Dette bildet vant jeg en premie på i en fotokonkurranse :) Bildet er tatt på Sommarøya utenfor Tromsø

jeg og du og vi to....

jeg og du og vi to....
En vårdag i Hyde Park

Strandpiken

Strandpiken
Smakte måltidet, Emma??